Morgus


Morgus

Jak jako firma zapůsobit?


Máte-li firmu, jistě jste už řešili, jak zapůsobit na ostatní lidi a co bude nejlepší, abyste pro své zákazníky udělali. Někdy je hold třeba obětovat všechno, aby se vám alespoň část z toho vrátila. Někdy se nevrátí nic a s tím musíte počítat. Takže pro začátek – nikdy není jasné, jestli to, co uděláte vyjde a lidé vás budou opravdu milovat. Jen je třeba to vyzkoušet a dát do toho všechno, protože bez snahy to nejde. Lidé vycítí, jestli máte opravdu snahu nebo ne, to se nebojte. Samozřejmě mít snahu je dost široký pojem a každý ho bere nějak jinak. Mít snahu může mít každý a stejně se to nemusí vyplatit. Jde o to, jakou snahu ale máte a kolik energie a času do toho dáváte.

sleva

Lidé milují, když jim firmy něco nabízí. Může to být naprosto cokoliv – nějaký dárek k nákupu, něco, co od nikoho jiného nedostanou, nebo různé akce či slevy, které by jim mohly nákup udělat levnější. To lidé mají nejradši, a tedy když mají pocit, že hodně ušetřili. Ušetřit ale nemusí nutně na vašem nákupu, stačí, aby vaše výrobky byly levnější než konkurence a lidé tak ušetří celkově a mohou si za to pořídit něco jiného. Pokud budete nabízet něco navíc, vždy si vyberou vás, protože ať už byste jim nabídli sebevětší blbost, vždy vidí jen to, že je to něco navíc a sáhnou po tom.

nabídka

Nabízet byste měli lidem jednak tedy nějakou slevu, ale také něco navíc. To něco navíc musíte nabízet buď v hmotné formě, tedy nějaký dárek, a nebo nějaká přidaná hodnota. Přidaná hodnota může pocházet i od vašich zaměstnanců, ti ale u vás musí být spokojení. Těm můžete také dávat dárky ve formě reklamních předmětů, například reklamní čepice Promotextile, reklamní trička, deštníky a podobně. Samozřejmě je můžete oceňovat i finančně. To vše záleží čistě na vás, ale věřte nám, že zákazníci to poznají a bude z toho právě ta přidaná hodnota. Ono se totiž hned pozná, jestli je to dobrá a přátelská firma nebo ne.